Hei kaikki ihanat Tassuturvan matkan seuraajat! 💛

Haluamme kiittää teitä kaikkia kärsivällisyydestänne ja tuestanne. Tällä hetkellä Tassuturvan toiminta on ”odotustilassa”. Rahankeräyslupien jonot ovat valitettavan pitkät, ja meidän hakemuksemme on yksi monista odottavien joukossa.

Voimme kuitenkin iloisina kertoa, että yhteistyökumppaneidemme kanssa asiat ovat järjestyksessä, ja kaikki on valmiina toiminnan aloitusta varten. Odotamme innolla, että pääsemme aloittamaan suunnitelmien mukaisesti tänä syksynä. Yhteistyökumppanit julkaistaan myöhemmin, joten pysykää kuulolla!

Toivomme teille kaikille ihanaa ja aurinkoista kesää! 🌞☀️ Nauttikaa lämpimistä päivistä!